måndag 2 maj 2011

Jag lever...

...men jag översvämmas av jobb. Allt det där som jag sköt upp när jag hetsade med uppsatsen har blivit till en stor hög med jobb som inte kan ignoreras längre.

Jag har spenderat kvällen med att skriva in allt i Remember the Milk, för att få någon slags struktur på det hela. Det är en evighetslång lista.

Och jag bloggar, men mest på andra bloggen. Den icke-anonyma.

Och jag vill blogga här, mer, oftare, men ibland räcker jag inte riktigt till.

Men jag mår bra.

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag saknar dig, det är synd att jag inte vet vad du har för annan blogg så jag får läsa dig där. Men men, vad är en bal på slottet.

Lycka till med uppsatsen. Jag vet hur det känns. Bara du kommer tillbaka hit när du är klar. Låt oss säga i juni.

Duktiga Tjejen sa...

Skönt att du mår bra! Har undrat lite var du håller hus, har liksom missat din andra blogg lite nu känner jag, ska skriva in den i min bloggroll.