onsdag 25 maj 2011

Alltså jag vet ju egentligen att det inte är på riktigt

Jag älskar Grey's Anatomy och Private Practice. I förrgår var det så jävla bra avsnitt. Näst sista för säsongen. Private Practice var värsta pro choice-propagandan rakt igenom och Grey's Anatomy slutade med cliffhanger inför säsongsavslutet. Vågar inte säga mer än så, för Underlandet är ju tydligen före Sverige i avsnitt.

Men igår morse när jag vaknade hade jag sån himla ångest över Meredith och hur allt ska . Riktig sån där "åh, nej, om hon ändå kunde göra det ogjort"-klump i magen hela morgonen. Vet inte hur normalt det är att leva sig in i en TV-serie sådär.

4 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Jag följer inte de två, men så känner jag för Dexter! kan inte vänta på säsong 6...

S.W sa...

Jag gör precis samma, särskilt med Grey's. Så himla välgjort! PP är jag inte lika imponerad av, men det fastnar också. Vet dock inte hur normalt det är. Vi kanske har ovanligt mycket inlevelseförmåga?

Jenny sa...

Gud. Jag måste börja kolla på tv, det verkar så himla kul.

Oj, vad det där lät ironiskt, det var det inte.

Linda sa...

Haha, ja, precis så där är jag med! Jisses så det går att leva med i deras liv... Kan också sitta och prata om serierna (Grey's och Gossip Girl och 90210 (jag har fastnat i tonårsträsket)) och personerna i dem med vänner, och så låter det som att vi skulle känna dem på riktigt har jag insett.