söndag 3 april 2011

Jag listar också

Precis som Linn och Egon.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina fina, fina vänner som jag spenderade hela eftermiddagen och kvällen med.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hade sex.
Det sista du sa högt: Me voy a bañar.
Det senaste någon sa till dig: Dale.
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, kaffe och coca-cola.
Vad var det senaste du åt: En arepa med ost och äggröra.
Vad var det senaste du köpte: Lunch i fredags.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkt trä.
Vad är det för väder hos dig nu: Växlande molnighet. En ganska fin dag i jämförelse med hur vädret varit den senaste tiden.
Godaste glassmaken: Romrussin. Eller passionsfrukt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Jag tror inte att man kan älska någon man inte känner. Däremot tror jag på klick vid första ögonkastet.
Sover du tungt: Ja. Sömnproblem har jag aldrig haft.
Drömmer du mardrömmar: Sällan. Men ibland oros- och ångestdrömmar. Häromnatten, till exempel, drömde jag att vår bröllopsfest blev helt misslyckad för att vår DJ aldrig dök upp så vi fick spela musik på en liten bärbar bandspelare som knappt hade någon volym och den enda musiken som fanns var några gamla Ace of Base-skivor.
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar det.
Favoritklädsel: Leggings. Det måste vara det skönaste klädesplagg som någonsin uppfunnits.
Favoritlåt just nu: Har ingen för tillfället. Har varit uppsatsinstängd alldeles för länge. Men en klassiker-favorit är El gran varón.
Vad ser du om du tittar till höger: Vår ytterdörr.
Vad gör dig glad just nu: Att jag är FÄRDIG med uppsatsen! Det är helt jävla amazing.
Vad ska du göra härnäst: Inget speciellt. Min plan för dagen är att göra ingenting.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Lugn.
Favoritgodis: Marabou-choklad. Latinamerikanerna kan inte göra god choklad.
Kläder just nu: Leggings, linne och kofta.
Sommarplaner: Gifta mig och sen åka på bröllopsresa till Sverige. Det kommer att bli bästa sommaren i världshistorien!
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du något instrument: Nej. Jag skulle vilja kunna spela gitarr men jag ids inte försöka lära mig.
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska alla gånger.
Vad är viktigast för dig: Att känna att jag gör något vettigt. Att jag drar mitt lilla strå till stacken för att göra världen till en bättre plats.
Är du kittlig: Extremt.
Snarkar du: Bara lite, ibland.
Stjärntecken: Stenbock. Men nu med det här nya tecknet och att de gamla förflyttats och hur det nu var så är jag tydligen egentligen Skytt.
Äckligaste insekten: De stora. Och spindlar.
Längtar du mest efter just nu: Att bli med barn och att resa till Sverige i sommar med O.

4 kommentarer:

Linn sa...

Vadå nytt stjärntecken?! *panik* *älskar mitt*

Underlandet sa...

Jag uppdaterade med länk... Men jag tror inte så mycket på det. Tror inte så mycket på stjärntecken överhuvudtaget men känner mig i alla fall mycket mer som stenbock än som skytt.

Duktiga Tjejen sa...

Fint!

Men jag bara undra; du skriver redan denna lista och har haft sex för bara 15 minuter sedan? Snabb avslutning där alltså ;)

Ps. Är bara avis eftersom M är i mellanöstern i 3 långa veckor.

Underlandet sa...

Hehehe, okej det kanske var lite mer än 15 minuter... Men det var den senaste aktiviteten (förutom att duscha) som jag gjort innan jag fyllde i formuläret...