lördag 9 april 2011

Dubbeldåligt

Mens.

Vilket dels betyder mensvärken från jävla helvetet.

Dels att jag inte är gravid den här månaden heller. Fan.

Jag tror i och för sig inte att det är någon anledning att oroa sig efter bara fyra månaders försök, men O har bestämt sig för att göra ett sånt där spermieprov för att kolla att allt är som det ska och jag tänkte att jag ska köpa såna där ägglossningsstickor så vi lyckas pricka in rätt dagar.

På plussidan ligger dock att jag kan dricka alkohol med gott samvete på Inte Skyldigs fest ikväll. Alltid något.

4 kommentarer:

Linnéa i Alabama sa...

då håller vi tummarna på nästa månad!

Haren sa...

Jag gör som Linnea! kram

Duktiga Tjejen sa...

Fan, håller tummen för nästa månad!

Caroline sa...

Det går så långsamt när man räknar... Ändå kan man inte låta bli.