fredag 8 april 2011

Enkäten

Tack alla snälla ni som svarade på enkäten.

Ni är alla mellan 23 och 32 år och bloggar allihopa, här kommer lite länkkärlek till er som svarade:

Ni verkar i stort gilla bloggens upplägg idag (naw! jag blir helt rörd!), men sammanfattningsvis vill ni läsa mer om det här (i popularitetsordning):
  1. Jakten på att göra barn. Jag har fått för mig att det kanske är tråkigt att läsa om, men jag verkar ju ha fel, så jag lovar att hålla er underrättade! Hoppashoppashoppas att jag snart har en stor nyhet att berätta. Vill inte jinxa mer än så just nu.
  2. Relationer. Okej. Lovar.
  3. Vardagen och skillnaderna mellan Sverige och Underlandet. Har varit lite dålig på det men ska försöka klämma in mer. Jag skriver en hel del om sånt på andra, offentliga, bloggen (fråga om länk om ni vill läsa), så kolla där också!
  4. Personliga och om känslor. De viktigaste men de svåraste.
  5. Svärta och mindre smickrande sidor, bröllopsplaner, mat, Skotermannen.

Tack, tack, tack fina ni!

4 kommentarer:

Linnéa i Alabama sa...

Haha, Länkkärlek är dagens ord!

Duktiga Tjejen sa...

Kärlek till Länkkärlek!

CINDERALLEY sa...

Jag tankte ju svara, men sen hann jag inte. Kanske anda lanar den dar enkaten lite senare :)

Underlandet sa...

Du far svara ända om du vill!