måndag 11 juli 2011

Vi har gift oss!

Det var fantastiskt, härligt, alldeles, alldeles.... underbart! Allt blev helt perfekt, jag kunde inte ha önskat mig en bättre bröllopsdag.

Jag ska skriva mer om den, men jag måste samla tankarna först, sortera intrycken lite. Jag är mest lite överväldigad just nu.

Men Inte Skyldig förtjänar en offentlig hyllning. Hon kunde ju inte vara med, men tänk, hon skickade värsta fina videon och hon hade samlat hälsningar från en massa fina människor, som till exempel Jenny och Egon till mig och O. Jag kan avslöja att O blev tårögd när han såg filmen.

Kärlek!

3 kommentarer:

inte skyldig sa...

Alltså. Det hugger verkligen i mig varje gång jag ser bilder från brölliset. Jag är så jädra ledsen över att jag inte var med. Ni var så fina att jag är nära gråt varenda gång jag ser bilderna.

Och jag är så glad att ni tyckte om den lilla filmen. Jag grät lite när jag fick mejlet från O.

egoistiska egon sa...

Åh vad underbart! Och vad glad JAG blir av att jag fick vara med på ett litet hörn, haha. Kram!

Duktiga Tjejen sa...

Åh vad härligt! Jag borde oxå ha skickat en hälsning, vi har ju träffats ett par gånger... Nu skäms jag! Kram till er!