onsdag 13 juli 2011

Stora gravidtröttheten

Okej. Det verkar som att den där lilla ärtan som ligger därinne bara "nu har du fått ägna en massa energi åt bröllopet, men nu är det över, så nu tänker jag ta all energi hädanefter".

Herrejävlar vad trött jag är helt plötsligt. Som om jag går på sömnpiller. Igårnatt sov jag nio timmar och sen var jag tvungen att gå hem och lägga mig och sova en stund på förmiddagen efter att ha varit vaken i sisådär tre timmar, och sen på eftermiddagen en stund till. Nu är klockan sju och jag skulle lätt kunna gå och lägga mig. Lätt.

Så himla bra tajming att vi åker på semester nästa fredag. Jag tror jag ska ägna den smekmånaden åt att sova.

2 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Jag tycker synd om de som mår konstant illa, det verkar vara det värsta! Är annars bara avis, men glad för er skull såklart! Kram.

Underlandet sa...

Ja, det verkar jobbigast! Mamma säger att hon aldrig madde illa under sina tva graviditeter sa jag hoppas att jag har ärvt det av henne.

Än sa länge är det trött hela tiden och hungrig hela tiden som är symptomen.

Kram!