onsdag 30 mars 2011

Välkomna hit

Ja, nu börjar jag här istället, efter den överväldigande majoriteten som röstade för en flytt från wordpress till bloggspot.

Jag vet fortfarande inte hur jag vill att bloggen ser ut, jag har inte hunnit lägga in alla länkar och annat grejs, och varje gång jag försöker flytta över allt innehåll från gamla bloggen blir det serverfel.

Så det tar nog ett tag, men jag hoppas att det här ska kännas som det nya hemma.

PS Ni får ju gärna uppdatera era gamla länkar

7 kommentarer:

Haren sa...

Mäh, nu skulle jag vara helt sjukligt snabb att byta min länk till dig och så hamnde du helt längst ner och konstigt i min länklista. Ej okej. Vaffö då?

Skruttplutt sa...

Tjusigt!

inte skyldig sa...

Jättefint!

Ellinor sa...

Väldigt fint!

Duktiga Tjejen sa...

Har lagt till nya adressen i min blogglista!

Maria sa...

Fint som snus!

Underlandet sa...

Naw! Ni är ju för himla fina allihopa!